İŞTE BATPATCH’İN YENİ VERSİYONU V 2.1

SÖYLEDİĞİM GİBİ YAMAM BATPATCH V.2.1’İ  BUGÜN,YARIN YAYINLAYACAKTIM. SİZLERİ ÇOK  BEKLETTİM ZATEN,BİRAZ DAHA BEKLETMEK İSTEMEDİM VE YAMAYI İNTERNETTE PAYLAŞTIM. (KURULUM DOSYASI İÇİNDE MEVCUT)

İŞTE BATPATCH V.2.1 İNDİRME ADRESİ : http://adf.ly/12ynAB

İŞTE BATPATCH’İN YENİ VERSİYONU V 2.1’ için 14 yanıt

    1. Kardeşim kitserver’i pes 13’un kurulu olduğu yere at daha sonra kitserver’i aç manager’den attach’i seç. Bunları yaptiysan büyük ihtimal olmuştur, olmadiysa muhtemelen win8 kullaniyorsundur, bu sorunun çözümünü de internette bulabilirsin

      Beğen

  1. Ben kitserverı sorunsuz bir şekilde kopyaladım fakat sonra manager’a tıkladığımda çıkan ekrana tıklayamıyorum attach ve detach ekranına tıklanmıyor acil yardım

    Beğen

    1. VAllahi ilk kez bu sorunla karşılaşıyorum, eğer win 8 kullaniyorsan bu sorunun çözümü için internette arayabilirsin, win 7 de genelde böyle sorunla karşılaşılması zor ancak antivirüs programını devre dışı bırak dosyaları yeniden kopyala ve yapıştır

      Beğen

      1. win 7 kullanıyorum ama koruma programımızen üstün seviye kapatsam bile koruması açık gibi yani enim bu sürümü indirmem imkansız sanırıım 😀

        Beğen

Yorum bırakın