Euro Truck Simulator 2 v.1.18 vee.. İSKANDİNAVYA güncellemesi AÇIK BİR ŞEKİLDE BURADA

ETS 2 tarafından oyuna V.1.18 güncellemesi yayınlandı ve İSKANDİNAVYA ülkeleri oyuna eklendi. Bu güncellemeyle birlikte bir türlü oyuna gelemeyen Mercedes-Benz lisanslı bir şekilde oyuna eklendi sonra İSVEÇ, NORVEÇ, DANİMARKA ülkeleri oyunda yer aldı. Oyun 1.18 güncellemesi ile adeta baştan başa değişti (yeni yollar, yeni loj. şirketleri, tüm çekiciler lisanslı halde ve yeni modelleri oyunda). Biz ETS 3’ü beklerken adamlar bu bekleyişi biraz karşıladı gibi. Ben de bunu size paylaşarak sizinde oynamanızı istedim.

Öncelikle bu bir *torrent dosyasıdır ve kurulumunu yaparken eski sürüm ETS 2’yi kaldırmayı unutmayın

AYRICA kurulum videosunu da paylaşacağım

*TORRENT sizin bir dosyayı normalden daha hızlı indirmenize yarar.

İŞTE LİNKLER :

Euro Truck Simulator 2 v.1.18 + İskandinavya —  http://bit.ly/1Qm86dz

uTorrent indirmek için — http://bit.ly/1JhhJLM

KURULUM VİDEOSU

Euro Truck Simulator 2 v.1.18 vee.. İSKANDİNAVYA güncellemesi AÇIK BİR ŞEKİLDE BURADA’ için 26 yanıt

  1. Ben dediklerini yaptım oyuna giriyorum oyununz güncel değil diyor birde serial key istiyor ne yapmalıyım

    Beğen

    1. Kardeş bin dosyasını oyunun kurulu olduğu yerdeki bin klasörü ile değiştir ve x64 deki ets2 uygulamasını çalıştır serial keye gerek kalmaz. Masaüstü nde eski ets 2 kisayolunu sil yani oradakini çalıştırma

      Beğen

  2. Latif Kardeş sana birşey soracağım ürün anahtarı da yazabilir misin ? Her oyunda deneme modunda çalıştırmak zorunda kalıyorum.

    Beğen

  3. Admin bn indrdm kurdm bu seferde ülkelerin ismi yazıyor ama şehirleri ve yolları görnmüyor napmam lazım acill 😦

    Beğen

Yorum bırakın