PES 2013 – TEMMUZ 2015 TRANSFER YAMASI(direkt link ekli)

DÜN ETKİNLİK KAPSAMINDA YENİ GÜNCELLEMENİN GELECEĞİNİ SÖYLEDİM, BUGÜN DE YAMANIN İÇERİĞİ HAKKINDA BİR VİDEO KAYDETTİM, VİDEOYU İZLEYİN.

GÜNCELLEME PAKETİNİN İNDİRME ADRESİNİ DİREKT LİNK ŞEKLİNDE DEĞİŞTİRDİM. YENİ ADRESİ İNTERNETTE PAYLAŞTIM İŞTE İNDİRME ADRESİ : DİREKT İNDİR

TORRENT İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN : torrent indir

Ekran Alıntısı

(Bu ekran gelebilir, ben robot değilim‘i seçin ardından authorize download‘a tıklayın. İndirme işlemi başlasın)

PES 2013 – TEMMUZ 2015 TRANSFER YAMASI(direkt link ekli)’ için 32 yanıt

  1. uTorrent ten inmiyor eşlere bağlanıyor diyor acaba direk link yokmu yada sorunu nasıl çözerim ? şimdiden teşekkürler

    Beğen

      1. hocam benim için yandex disk usercloud gibi siteler olsa daha iyi olur konami dosyasını direk onlardan birine yüklermisiniz Allah rızası için 🙂
        Bu arada bayağı emeğin var eline sağlık 🙂

        Beğen

  2. hocam bu nasıl yama resimde gördüğüm oyuncuların yüzü yok fernandao falan hiç benzemiyor 😦 beklentilerimi karşılamadı niye böyle

    Beğen

  3. kardeşim oyunum açılmıyor ne biçim iş yapıyorsun belgelerim pes 2013 konamiye kopyalıyoruz kaç kere yaptım oyunumu bozdun nolucak şimdi ? pes 2013 çalışmayı durdurdu hatası aldım yedekte almadım nolucak şimdi bi söylesene sadece dedigim yere kopyalayıp değiştir dedim

    Beğen

    1. Çok üzüldüm şuan 😦 belgelerimdeki konami dosyasını sil ve pes 13’ü tekrar çalıştır ve oyunun sürümünü bana söyler misin dlc yazan kısıma bak

      Beğen

      1. Önemli bir şey diyeceğim : bu dosya benim batpatch sürümünde oynadığım option file dosyası ve oyuncuların yüzü için atama yapıyorum tam bir yama istiyorsan batpatch 4.0 indir. Indirdikten sonra Barçadaki eto olmaz.

        Beğen

  4. Kardes Merhaba Ben Senın Batpach 2.1 di sanırsam onu kullanıyorum hersey guzel
    fakat suanki ızledıgım vıdeoda transferlerın önemlılerı var orn. jem paul karacan
    gs de yok quaresma yok bjkde vs calısmalarını takdır edıyorum fakat bıraz daha gelıstırsen
    cok iyi olucak bende zorluk cekmıcem bu arada oyuncuların yuzu cok iyi biraz daha geliştir
    hadi kolay gelsin transfer sezonu bıtsın ve lig baslasın anca o zaman indiririm tesekkurler :=)

    Beğen

    1. kardeşim öncelikle bu söylediklerinin ben de farkındayım ve en iyi şekilde geliştirmeye çalışıyorum sonra çıkartacağım 5.v’da bu söylediklerin olacak ve eminim bunu beğeneceksin. Çalışmalarım devam ediyor 8 .08 i bekle 🙂

      Beğen

  5. S.a kardeş KONAMİ pro evolation soccer save içindeki edit dosyasını upload edip atarmısın o benim silindi de lütfen yardım zaten az mb lütfen ??

    Beğen

Yorum bırakın