BATMAN ARKHAM – Origins

Hepinize S.A. Yine forumda geziniyordum (burada tabii, eskilere bakıyordum) Bir tarafdan da bayağı uğraşlar verdiğim, Arkham City oyunuyla müptelası olduğum Batman oyununun City’den sonraki oyununu indiriyordum. Öncesinde, dedim ya çok uğraştım, ne kadar da Arkham Knight oyununu kursam da oyunda çok grafik hataları almıştım ve gragik kartımın yetersiz olduğunu anladım. Tabi her şeyin sonu değil, derken Arkham Origins’i dün indirmeye başladım. Şimdi ise kuruyor, aklıma da burada, blogumda paylaşmak geldi ve devam ettireceğim Batman serisinin 2013 yılı yapımı oyununu paylaşıyorum. Bu ilki, sonra 2015 oyununa geçeceğiz. Yalnız olduğum anda tekrar burada olacağım 😀 He bir de BATPATCH vardı ya, el emeğim , o da işte buradan geliyor. BAT hani ;D
ÖNEMLİ : Dosya torrent dosyasıdır. İndirdikten sonra uTorrent’e sürükleyip indirmeyi başlatacaksınız (18.4GB)

Yorum bırakın